Söndagkväll

Hej bloggen!

Nu var det länge sen jag uppdaterade, men får sånna här små uppehåll ibland, illa illa. Jag har iaf köpt en egen bärbar dator i helgen, den är jävligt nice :-D haha, har inga bilder för tillfället men ska tömma min andra dator och stoppa in bilder åså jag ska ha kvar :-)

lollo och fanny och eila var här nyss iaf och hälsade på en liten sväng, Tindra fick träffa sin syster en stund :-D

Ser greveholm med nadja & nikki nu iaf , och imorgon åker dem hem, vart hemma över helgen, jävligt sorligt :-( Men snart är det sommarlov och då ska jag ner & vi ska på liseberg och göra massa kul, lääängtar, sommar <3

Vart fest igår iaf, var skitnice, var hemma hos mig hade lollo och amanda hära, jag tkr vi hade skitkul , med disskutioner, sing star, damp, vackra bilder osv, när lollo skickat bilder kanske jag lägger upp en bild elr två, dom är jävligt snygga :-D vad jag såg när jag kollade igenom lollos kamera iaf ;-)

Imorgon ska jag också till tandläkaren och på "arbetsintervju" , vet inte riktigt vad vi ska göra men skulle dit idag iaf, så får kalla det arbetsintervju, för om jag fattat det rätt har jag redan fått jobbet, hoppas det :-D

Nu ska jag vara social med nadja bitch igen, skriver imorgon ! Puss bitchesss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0