StädarN

Tjatja bloggen!!

Städar huset, eller iaf övervåningen! Har hunnit med två rum, har två kvar där uppe, sen ska jag kanske fortsätta här nere ;D haha, har tvättat också, typ massa handdukar! Sen har jag skurat plattorna på gården också! och varit på promenad med hunden, men varför jag skurade plattorna behöver inte disskuteras. hehe.

Igår var jag med lollo, hon kom hit! :-) Vi såg massa viktigt på tv. som t.ex desperate housewife osv! Sen såg vi 2012 ! jag tkr den var jättebra , men fick typ panik då jag såg den ;D Och hade velat se den på bio, det hade varit ganska så grymt! hehe!

Drömde så jävla mkt inatt, och skit konstigt var det! Mådde typ dåligt över drömmen då jag vakande och försökte förklara den för pappa som bara kollade snett på mig. haha. Bör nog inte skriva i bloggen vad den handlade om, men tro mig! Den VAR sjuk .

Nu ska jag fortsätta städa, måste orka! haha, sen vid fyra eller nå ska jag åka till stallet och rida Gnetisen, han är så fin när man väl kommer igång med han! hihi. Har träningsvärk i ryggen sen igår jag red! hm.. Duschade ju skitkorven igår också, haha, det flög smutsigt vatten typ överallt, och hår! haha inte fräscht asso. Men nu är han förmodligen en aning renare. Sen fick han ta på sig täcket efter han duschat, det tyckte han kliade och försökte bita av sig täcket, men när han kom in blev det ett ex antal rullningar istället. Jag ser inte fram emot att mocka ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0