Tisdag

Hej bloggen!

Jag fryser jättemkt !! Det är jättekallt ute för det blåser som en jävla tornado ute :-( Fyfan för det!! är lite trött också, varit i tre stall idag, wf på morgonen , sen efter skolan följde jag lollo till hennes stall, sen till evert, i lollos stall fick jag rida en trevlig häst, Zeb heter han :) en tinker ! Han var jättefin, men dock var han ganska lerig i allt hovskägg och all man ;) haha, men han var jättefin att rida och hålla på med, tappade dock jätte mycket päls också så stod och borstade med piggborste skit länge, det var värsa hår berget på golvet ;-)

Nu ska jag se ugly betty , det är nya avsnitt och av reklamen lär det vara jävligt bra ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0