Valborgsmässoafton - Förmiddag

Tja bloggen !!

Jag har varit i skolan nu, haha , och jag har varit på stan! Shoppade lite grann men hittade verkligen inte något , måste ta en sväng till luleå! Där hittar jag fan alltid något fint iaf, haha (aa , blev inte körskolan för jag måste ju veta när pappa kan och så, för han ska gå kursen med mig och jag måste boka ett datum då båda kan osv, så tar det till veckan! Nu sitter jag hemma och chillar hör på musik, känner att jag inte riktigt har tid med det hära, måste till några stall, haha , sen måste jag ju hem och fixa mig , och jag måste köpa kött ?!?! omg ofta ja vet vad som är bra kött att grilla? Det snöade ute också.. kul ?! nej, men vi får hoppas HOPPAS att solen vill kma fram senare mot kvällen, grilla är ju ett måste på valborg! TAGGAR PARTY ;)

party? ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0