Valborgsmässoafton - Morgon ..

Hej bloggen !!

Hade morgon i stallet idag , klockan ringde kvart i sex, fyfan !! och bara för jag visste att jag skulle upp vaknade jag tusen ggr i natt, typ en gång klockan 03:00, en gång 04:00 , sen typ 20min innan klockan skulle ringa, sen två minuter innan klockan skulle ringa, sen ringde klockan ... blä :-( är trött! Cyklade iaf till stallet, gjorde allt, förutom packade tre hösäckar men det tar jag sen.. cyklade hem, har fixat mig nu men dock INTE så bra, haha orkar inte bry mig för en lektion , men har tusen saker att göra idag!

- morgon i stallet (avklarat)
- Skolan
- Shopping
- Körskolan
- Step in
- stan igen
- stallet med lollo
- mitt egna stall (rida gnetis)
- hem, fixa mig osvosvosvovs
- Party

Ja ni ser ju ....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0