A broken heart can hurt, but its the memories that kill you.

Hej bloggen

Jag är jätte trött. verkligen jättejätte trött :( Vakande nyss från min fyra timmars powernap HAHA ! somnade typ tre igår, vakande sju så var ganska trött efter skolan idag. Det gick braa vi hade bara ngn kort samliiing, sen stirrade man på alla 94or , typ hälsade på lite foolk. sen drog jag hem , mamma hämtade mig hehehehe. Och imorgon har vi feta sovmorgonen börjar 12:00 typ. Klockan 12:30 ska vi typ vara med ettorna. samhällsettorna då. hehehe. Blir en chill vecka typ. Eller ja, lektionerna börjar enligt schema på onsdag. men börjar typ tolv på torsdagar och fredagar är också chill! Vårat schema vi har kan ju därför medela var jävligt bra! längsta dagen är fan till klockan fyra och det är när vi ska vara på praktiken ;-) HEHE, går 9-12 på fredagar! osv, så är nöjd faktiskt :-)

Nu väntar jag på käk sen vet jag fan it vad jag ska göra, vi ser väl :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0