But in the end, it doesn´t even matter.

Hejsan bloggen

Idag har jag inte gjort ett skit typ, skulle upp imorse men det sket sig ju eftersom att jag inte vakande. det är skola imorgon och har jag ställt om dygnet? eh nae. haha , men skitsamma får dygna eller nå. För en sak är säker jag kommer fan inte somna assoo. Var skit trött igår och somnade astidigt. Typ direkt jag kom hem från sandra, jag och malin drog och våldgästade och sjöng en liten sång och gav bäst-sandra en "tårta" haha! den var skit vacker! sen skulle vi se film men snackade typ hela filmen.

Jag fattar inte riktigt att skolan börjar imorn. men ganska skönt ändå, fast har typ värsta ångestattacken för det är sista året! Vafan gör man sen lixom? Det känns som att då tar livet slut, men alla säger att det är då det börjar. hm. jag vill inte bli gammal, seriöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0