Don't make a girl fall in love with you if your not ready to catch her.

Tjobre bloggen

Jag har kommit fram till att jag är en funderaree, en riktig jävla funderar! Jag funderar hela tiden, på saker jag borde och på saker jag inte borde! Alltid är det lixom något känns som jag ALDRIG kan slappna av, kan man någonsin riktigt slappna av? Och sen om man ska lixom välja en dag där man bara ska ta det lungt, sluta tänka på allting och bara låta allt vara, då blir det ju bara värre. Man får ju lixom panik! Det går lixom aldrig över. Sjukt! Jag är mega stressad, är så mycket som jag behöver göra. För lite timmar på ett dygn och för dålig planering kanske? ja asså jag vet inte. Vet fan knappt vad jag surrar om nu. Men är less på att alltid måste gå och grubbla över något, önskar ju att allt bara kunde vara perfekt, som typ en dans på rosor? Men så har det ju aldrig varit, och kommer nog aldrig bli. Men inse var skönt det skulle vara, att få vara, problemlös!

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra med min lön som kommer på fredag! Är i starkt jävla behov av den, behöver så sjukt mycket. Så kan ju säga att den kommer ryka ganska jävla fort.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0