En lista om min SOMMAR

Har du druckit tills du spytt? Haha japp ;D
Sårat någon? Vet inte, men tror dee
Förlorat en vän? Nejj
Träffat nya människor? Japp :D
Haft en sommarflört? aaa
Gråtit? Ja, och mer än en gång haha
Skrattat tills du kissat på dig? Nejj men nära! haha
Tältat? Nej, men sommaren är inte RIKTIGT slut än;)
Varit vaken en hel natt? För många gånger kanske haha
Solat? Faktiskt!
Badat? Yesyes;b
Gjort dig riktigt illa? Nja, men nästan haha
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Neeej:(
Läst en bok? Nää haha
Skickat fel sms med flit? Haha noo
Suttit vid datan en hel natt? Jaa!!  
Solat naken? Nejj
Fått utegångsförbud? Haha naee
Sagt “jag älskar dig” och menat det? Ja!!
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? Nej!!
Varit i slagsmål? Haha bara nästan
Pussat någon utav samma kön? Eh jaa
Sjungit högt på ett berg? Noo
Kysst någon i regnet? Tror inte det
Kysst någon i skogen? HAHA noo
Tappat rösten? Nej, men var nära efter lk !
Varit på festival? Typ lk?
Gått upp i vikt? Säkert! hahaha
Gått ner i vikt? Garanterat inte haha
Brännt dig? Jaa haaha
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? neerrå
Varit utomlands? Nej :/
Gjort ett bra köp? Jaförfan
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Hmm typ.  
Haft skadeglädje? Skadeglädje är den sanna glädjen!
Sovit under bar himmel? Nej
Vad kommer du sakna mest? Sena dampiga kvällar med mina b-rudar<3
Har du svarat ärligt på alla frågor? yeee




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0