I still feel your touch in my dreams ..

Hej bloggen!

jag är fan nyvaken ass00. galet iknow. men har fan inget för mig nu asså för än det är dags för fix och fest hehe  ;-) Har dock fan INGET att ha på mig alltså , har paniiik. så less på alla mina kläder ju, och har inte shoppat något alls, eller jo tidigare i sommar men asså de var ett tag sen då hinner man bli less ;-) hursomhelst, mamma kom in och väckte mig och sa "ditt hår ligger på bordet" HAHAHAHAHA fan vad roligt. Håret får en hedersplats på bordet! HIHI !! Lollo måste hjälpa mig sätta i det idag.. vi ska ändå vara dära före så:-D

LULEEEEEÅÅÅÅÅÅÅÅKALASEEET ikv. Är tagg :-D

Jag & mina babes ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0