I want you to move on, So I'm already gone.

Hej bloggen!

Fan vad allt ska vara så jobbigt hela tiden, kan inte något bara vara enkelt? för en gångs skull. Gah. jag har typ en kris eller något. haha seriöst. fyller 18 jävla år. jag vill inte :( Har alltid längtat men nu vill jag inte, 18 jävla år! bläh. Det är fan mycket alltså. Får jättemycket ångest över livet, haha så sjukt. Sitter och läser i gamla böcker som jag skrivit i ;) Läser gammla blogginlägg tänker tillbaka hur mitt liv har varit hitills, känns som jag inte är nöjd, vill ändra på allt. Får ångest, känns ju som att man ska leva för något speciellt hära i livet, vad lever jag för??! ajja whatever! Fan vad jag blir deprimerad! Och jag vill flytta... Drar en sandra! HAHA, "kan ni bara dö så jag får flytta!?!?!" älskar dig också <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0