it has always been about just you,

Tjobre bloggen.

Jag avlider. Jag behöver verkligen en förändring nu alltså. Det är sant, jag känner att allt har stått stilla för länge nu, jag blir stressad så fort det inte händer något i mitt liv. klarar inte av att ta det lungt längre, blir tokig och bryter typ ihop! Har legat hemma i sängen hela dagen och det tar typ död på mig, men samtidigt har jag inte orken att göra något. Känner mig typ , jävligt tom. jävligt emotionell idag, vafan är det med mig? Jag funderade starkt på att göra om i mitt rum, bara göra om NÅÅGOT iallafall. men jag vet ju förfan inte ens vilket rum jag ska ha. Och sen vill jag köpa min hårförlängning, den är skitbillig. Men kan inte utan att veta att jag kan betala den. Och jag vill färga håret men mamma hade redan handlat då jag bad om en. Håret är något jag MÅSTE förändra nu alltså. klarar inte av att ha det såhära. och tänker fan aldrig mer klippa mig alltså, seriöst.

Fan vad jag ser på Greys anatomy. Är på tredje säsongen nu. Ligger typ alltid och lipar, det är ju för sorligt alltså! Nu kanske ni undrar vem jag syftar på, mig själv eller avsnitten? Ja, lista ut det själva.

HEHE opps. Sommarskola började idag, skulle visst gå det. men oj, jag råkade visst glömma skicka in papprena. Det var ju .. sorligt. Synd att jag inte bryr mig nåmer längre. Jag vill ha min lööön. tralala.

Jag saknar min hest, jag älskar honom! PUSS ;*



Hälsade på honom för ngn dag sen, och han har tappat kagge på betet, blev lite chockad! (yy) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0