Sometimes, you forgive people simply because you still want them in your life.

Tjobre bloggen ja0.

Har fan vart en sag dag assååå, vaknade fett tidigt imorse typ vid åttaaa, men somnade ganska snabbt igeeen, jag och Tindra däckade i sängen till Greys anatomy ! HEHE. sov till typ halv tre haha, var ganska skönt ohja. men drömde en mardröm och det var mindre nice! fan vad jag drömmer hela tiden, inte okej alltså, för att det är inte ofta det är bra drömmar kan jag då säga. men IAF. Sen så chillade jag baraa och upptäckte att mitt rum var dubbelt så stökigt också för den delen, mamma har städat lillrummet, och där hade jag typ 50% av alla mina grejjer eftersom jag har haft två rum EFTERSOM jag inte har kunnat välja vilket rum jag velat ha. haha ;D Såå hon hade dumpat allt här inne, så den som tyckte mitt rum var stökigt innan ska se det nu. BORDE städa, men tyvärr orkar jag inte, inte nu iaf (aa) Seen for jag gustaf & mamam åh handlaaa, chillade lite till , sen ikv kom malin och hämta mig , vi drog till vittjärv och såg film med sandra, sen ville vi baka negerbollar så drog till malin och hämta ingredienser och stoppa i en påse, haha. Jag körde sandras moppe och malin och Sandra åkte på maliiins, har ju inte moppekort så blev lite lätt rädd när jag såg blålysen bakom mig, men det var ambulans som körde förbi, men senare i stan så kom polisen och körde om mig, fick lite panik för körde lite för fort också, haha. shit asså, sen shoppade vi på statoil, pratade med nå rand0ms & sen drog till vittjärv igen, såg slutet av filmen, dampade, bakade negerbollar JAOO , käkade dom, dampade lite till, sen drog jag och malin, och JA den som undrar, det var fett kallt när vi åkte hem, fuck jävla höstkyla assoo.

Nu ska jag se lite greys sen sovaa, och måste medela att jag saknar min häääääst. Han kommer hem snart, men nu ska vi kanske mest troligt flytta han, tror det skulle vara bra faktiskt.. fast det kanske inte är direkt vad jag vill. men som sagt, skulle nog vara bäst. Saknar att rida som fan, var evigheter sen!

Nej, sömn, nu !

HAHAHA, vacker bild från Lk !! (yy) Stabilt som faaan!


//

I miss us..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0