The old me is dead and gone.

Hej bloggen!

Asså FUCKFUCKFUCK.. vafan håller jag på med egentligen? Seriöst så vet jag inte, jag vet inte ingeting och det är fan det värsta som kan hända. att inte veta. Jag gör ALLTID såhära, och sen ångrar jag mig oftast efteråt, men ändå, får panik, det är skitjobbigt! Faaan, varför kan jag aldrig bara chilla och njuta av det istället? fuck!

Ajja, sitter och ser greeeys, vakande för ett tag sen, gick och la mig sex igår så vad förväntar ni er lix0m? ;-) HEHE. idag ska jag följa och se när sandra hopptränar, malin ska fota och det ryktades om att jag skulle filma eller nå? HAHAAHHAH , ja skitsamma. Och fick mkt dåliga nyheter imorse, DETTA KAN INTE BLI SLUTET !! Sandras moppe måste bli bra :(( </3333

Nu ska jag se färdigt mitt avsnitt :-D sen MÅSTE jag städa mitt rum... men pallar inte. Kommer säkert göra annat. Städa är så jävla tråkigt, är så less mitt rum.. och får panik för jag har ju bytt skärm på min dator, men den funkar fortfarande inte.. och jag MÅSTE ha mitt jävla innehåll på den dära datorn, NU TACK!! Någon teknisk som kan hjälpa mig ?!?!?! fuck. Lovar den är typ virusskadad eller nåå. FUCKFUCK.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0