You've got to let go of who you were, to become who you will be.

Heyyy bloggen.

Ska försöka bli lite aktivare hära då va. Men det är mest på kvällen jag blir uttråkad och vill skriva av mig, även fast jag inte ens vet vad jag vill skriva direkt. Eftersom många läser min blogg och även folk som jag inte vill ska läsa den så kan jag inte skriva direkt allt. Och ja, jag har funderat på att sätta lösenord på den men känns ändå ganska så meningslöst. Men får se om jag gör det eller inte.

Igår fick jag seperyck och cyklade till vittjärv halv två på natten i spöregn. det var kolsvart och jag trodde jag skulle dö, men brydde mig inte alls. Regnet for fan i ögonen så jag såg ännu sämre, hur nu det gick till? haha, sen när jag var framme kom sandra och öppnade, jag var fan sjööblöt. Såg ut som jag badat helt enkelt. Haha. Färgade håret tidigare under den dagen, umgicks med lollo också.

Sandra och jag såg iaf film ,snackade , somande. haha, Vakna vid tolv idag, eller något, då käkade vi frukost, eller ja vi käkade luuunch sen fixa till oss lite och tog in posten HIHIHIH. Håret hade kommit:-D Fick även en liten gåååva som jag skulle ge till Sandra, haha!! Hon blev mycket glad över sin blåa slinga :-D HAHA! sen iaf drog vi mot stan ;D jag cyklade och sandra körde moppen, snålåkte bakom henne iaf en biiit HEHEHE (aa. Trodde typ framhjulet på cykeln skulle flyga av och att jag skulle dö HAHA, för det skakade fett mycket. men överlevde.

Cyklade till lollo då med hååret så fick hon fixa det, det var lite komplicerat om man säger så men till slut fick hon till det, är clips så kommer ju inte använda det alltid, och inte sova med det åså. men kan ju säga att jag kommer fan aldrig lära mig sätta dit håret själv. Det är inte vanliga clips utan nå sepe typ. haha. så imorgon kommer jag behöva HJÄLP kan jag då säga. Efter det så umgicks viiiii, var och handlade osv. sen cyklade jag heeem, chillade som fan tills jag blev våldgästad av malin och sandrishhh ;* Dom kom hit med en trevlig överaskning, sen satt vi och snacka skit och såntdära trevligt, malin for och hämta hjälmen sen drog vi till bodsvedjan! Jag körde såklart ;-) HAHA. fick två knott i ögonen! :( det gjorde ont... sen såg vi ngn film som var, speciell. Sen åkte vi hem, Malin skjutsa mig JAOooOOoO. hon höll på köra över en RÅTTA, fick panik och skrek HAHA. var hemskt, och det var fan inte en råtta, det var typ ett marsvin jag lovar !!

På tala om köra! övningskörde typ i Onsdags tror jag det var ;-) Första gången! Var jävligt roligt, nu är jag astagg på fixa körkortet! Fan vad underbart! Ska nog köra nästa gång till veckan, lite fullt upp i helgen nu då med lk, imorgon kör vi ;-)

Naturbegåvning ;-)


Nu lite Greys tittande sen sova med min soeta kissa som kom och la sig heraa nu, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0