Easy come easy go that's just how you live

Hejhej alla fina bloggläsare!

Idag vaknade jag faktiskt ganska tidigt, elr ja "tidigt". för att vara mig.
Har sovit till typ två-tre varje dag. Gått och lagt mig vid sex på morgonen.
Inte stabilt. haha. Vaddå vändt på dygnet lixom? så jävla skönt att sova.
Men lite sorgligt när man sover bort dagarna kanske?

Är lite less just nu. Och mest blir jag less på mig själv.
Ville till stallet men mamma jobbar och bussarna går fittiga tider.
Då blir jag less när jag inte tar mig för ville dit.
Sen blir jag less på mig själv för att jag inte har körkort.
För då hade jag kunnat köra själv till stallet! dock har vi bara en bil..
Men ändå!!

Idag vill jag sola mig lite, till nyår lixom! Hade varit fient. hihi.
Men vet inte om jag får med mig nadja. Orkar inte åka sjeelv.
Ngn annan som kanske vill sola? ah. sen måste jag skriva lite projektarbete.
Och ikv ska vi ut och äta familjen. Men har som inte direkt något annat planerat.

Blir väl att tagga hela dagen, för morgondagen right? ;-)



Should've known you was trouble from the first kiss §§


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0