hate that i love you

Okeeeejjj, gjorde provet idag!
Trots att jag inte kunde mycket
och hade sovit dåligt som fan.

Det gick ju inte bra kan jag då säga
men samtidigt känns det bra och ha
gjort det faktiskt så man inte har massa
skit ogjort! ganska onödigt ju :)

Efter skolan vart de staden med
amanda! sen hämta nadja & mamma mig.
Hemma har vi typ sett Tomten är far till alla barnen,
käkat middag & klätt julgranen! MYS!

Sen har jag & nadja dampat med djuren ut, drukna typ
i en meter djup snö. Nikki simmade typ fram och
Tindra hoppade som en hyena! galet haha :-)

Läsa ut en bok nu, typ 60 sidor kvar, går ganska fort.
Har ett prov imorgon, först skolan & fika. Sen kyrkan sen lov :-)
Ganska sweet! Ska dock försöka övertala läraren att få göra bort
provet då vi fikar åde, så jag slipper gå tillbaka sen!

Efter skolan blire stan med Nadja & mamman en sväng sen får man se vad som händer!

Juste, jag och Sandra har bokat biljetter till farmen dan efter julafton ;-)
Ska dit med amme åxå sen får vi se vilka vi blir! Skit kul!


u are always on my mind...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0