Lets kill some time

hur gammal är du om fem år? 23... :-(
vem tillbringade du minst två timmar med i dag? tyyyp amanda sanna & Sandra :-)
hur lång är du? runt 166cm kanske? heheheh
vilken är den senaste filmen du sett? tomten är far till alla barnen ;-)
vem ringde du senast? Sanna
vem ringde dig senast? Sanna
hur löd det senaste sms:et du fick? "Haha den såg vi för nån dag sen. Den är så jävla bra! Den måste vi se när jag kommer"
föredrar du att ringa eller skicka sms? olikaaa men ofast lättast åh bah ringa.
är dina föräldrar gifta eller skilda? giftaaa.
när såg du senast din mamma? haha för ngn timme sen :-D  
när vaknade du i dag? haha halv tolv typ ;-)
vilken är din favoritjulsång? eh. vet ej :-O smek min pung typ? ;-) HAHA.
vilken är din favoritplats? Stallet ♥
vilken plats föredrar du minst? skolan ?
var tror du att du befinner dig om tio år? förhoppnignsvis inte i boden! :)
vad skrämde dig som barn? tomten.. haha.
vad fick dig verkligen att skratta senast? hmmm. Garvade ganska mkt åt filmen jag såg nyss annars åt mina mongafriends antar jag ;-)
hur stor är din säng? 120is :D
vem sov du senast tillsammans med? Sanna ! 
sover du med eller utan kläder på dig? utan?
hur många kuddar har du i sängen? 5 :-)
vilka städer har du bott i? boden....
är du social? för det mesta :-D
vilken är din favoritglass? snickersglass (a)
tycker du om kinamat? jo kött fifan !
sover du på någon särskild sida? always längst in förfan :-D
kan du spela poker? eh, vi kan ju alltid låtsas !
tycker du om att mysa/kela? jaa
är du en beroendemänniska? japp
känner du någon med samma födelsedag som din? jaa ahaha
vill du ha barn? vet faktiskt inte. men just nu? nae haha
kan du några andra språk än svenska? engelska ;) LITE TYSKA! <3
har du någonsin åkt ambulans? iiinte det.
föredrar du havet eller en bassäng? typ havet !
vad spenderar du mest pengar på? typ alkohol? HAHA, ne men vet it ..
h
ar du kvar klädesplagg från då du var liten? tror inte de o:
vad har du närmast dig just nu som är rött? the wall ! om inte colabruken är närmare?
kan du byta olja på bilen? HAHA eh. ofc.......
har du fått fortkörningsböter någon gång? nej eftersom jag inte har körkort...........
vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? öh. typ en rubrik till ett skolarbete men kom inte längre haha
när var du i kyrkan senast? HAAHAH julskolavslutningen förra året med sanna! Vi var otroligt nära på bli utkastade! HAHA.
vad har du för mobil? sony ericsson vivaz pro u8i
vem saknar du? ...
vad vill du bli när du blir stor? livsnjutare ! (H) haha
vilka låtar vill du ska spelas på din begravning? forever young typ! älskar den!
vem vet mest om dig? jag vet faktiskt inte, mig själv tror jag.
vad är du rädd för? väldiiiigt mkt ..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0