livsrädd för att leva, dödsrädd för att dö.

Tjue.

Ah. ja har fått lite klagomål på dålig uppdatering. true that!
Har inte skrivit på ett tag:)
Idag har jag sovit ganska så länge. vakande och hade
sjukt ont i halsmandlarna, nu har dom typ börjat bli
svullna. Aldrig blir jag frisk. Sen fixade jag mig, drog
på stan med melinda fanny & lollo en kort sväng.
sen gick vi till lollo en stund, gick med hundarna i den här
jävla kylan, sen drog vi till stallet med natta, erica & martin!
Sen när vi åkte hem hämtade nadja och mamma mig och nu
sitter jag och väntar på middag! hähä. Vettefan va som händer ikv.

Snart äre nyår! niceee. Köpte kllänningen jag ska ha för lääänge sen.
Och fick skitsnygga strumpbyxor i julklapp som jag ska ha!:-)
Kommer bli snyggt hoppas jag! =D

& imorn ska vi ut och äta familjen. blir mys! ska på ngn ny resturang:)



Bild från julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0