random ?

Välj (siffra) vilken månad du fyller år på
01 - Jag åt
02 - Jag behövde
03 - Jag sprang naken med
04 - Jag sköt
05 - Jag gosade med
06 - Jag rökte med
07 - Jag torrjuckade
08 - Jag sprang skjortlös med
09 - Jag högg
10 - Jag dödade
11 - Jag sov med
12 - Jag dödade

Välj dagen (siffran) du föddes på:

01 - En trojansk man
02 - En hund
03 - En rasist
04 - En tandborste
05 - Paris Hilton
06 - Ett homo
07 - Den Lila teletubbien
08 - En prostituerad
09 - En porrstjärna
10 - En påse tabletter
11 - Glasmannen
12 - Tomten
13 - En kondom
14 - Ett luder
15 - En apelsin
16 - En strippa
17 - En bisexuell
18 - En häst
19 - Min pojkvän
20 - En pundare
21 - En hemlös person
22 - Min älskare
23 - Min idol
24 - Ett påskägg
25 - En honungsburk
26 - En heting
27 - En skål med flingor
28 - En pommes strip
29 - Din langare
30 - Ett glas mjölk
31 - Din mamma

Välj färgen på din skjorta du har på dig:

Vit - bara för att jag alltid gör så!
Svart - bara för att jag är så jävla sexig!
Rosa - bara för att småfolket sade det åt mig!
Röd - bara för att jag har fantastiska bröst!
Blå - bara för att jag är en Pimp och du är avundsjuk!
Polkarandig - bara för att jag hatar mitt liv!
Lila - bara för att jag är homosexuell!
Grå - bara för att jag gillar medecin!
Grön - bara för att jag är bra i sängen!
Orange - bara för att jag röker!
Turkos - bara för att jag har en köttbulle i näsan!
Brun - bara för att jag var tvungen!
Annan - bara för att jag har kupstorlek DD!
Skjortlös - bara för att jag har muskler


Jag fick: Jag dödade ett luder bara för att jag har fantastiska bröst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0