Vad var det som gick så fel, mellan oss två.

heii.

Har kommit fram till att jag måste verkligen plugga. Jag har skitit i skolan farligt mycket senaste tiden. Men har inte mycket tid på mig längre har jag upptäckt, så nu gäller de att ligga i ordentligt innan lovet. har en redovisning typ två-tre prov, två uppgifter. som jag inte har gjort, men får ju skylla mig själv, är jäävligt lat när de kommer till skolan ;-) 

Har ju bestämmt ett projektarbete också och ska nog börja snart, håller på lära känna lexter så jag kan börja min nh träning med han, ska läsa på om de och skriva lite om projektarbetet osv i helgen. Jag måste om jag ska få ett godkänt projektarbete. Skönt med lov snart! Dock måste jag plugga under lovet, och jag måste ta tag i massa ämnen efter lovet också, blä. Men måstemåste. Nadja kommer iaf på fredag, blir skitniceeee! Ska följa och hämta henne fredagmorgon, sen blire köra provlopp! Och har köpt klart dom flesta julklapparna nu tror jag ;-) awesome! är skitnöjd med alla julisar, dem är perfekta ;) Ska städa mitt rum också imorn för nadja ville de skulle se ut som de gjorde innan hon åkte sist hon var här och vi hade fetstädat och rensat, HAHA de kan jag ju säga att de ser inteee likadant ut tyvärr.

Har brytit tån typ också. Fotboll idag på idrotten, fyfan! Hade inga skor, de slutade inte bra! Fick typ tån avsparkad! Och höll på dö efter lektionen pga jag är så jävla sjuk. men älskar idrott kan bara inte låta bli att vara med! Malin och lollo satt och kollade på våran lektion och sjöng lite låtar till mig, då fråga min lärare om dom skulle vara med i fotboll, lollo banga men Mallan var med ;) AHAHA askul !

Näää. nu ska jag pluggaaaa. redovisning och filosofiprov imorn.
Tagga till !! eller........

3år sen idag.. vila i frid ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0