vilda västern

haha. vart ju då farmen igår!
Jag sandra & amanda började förfesta hos sluggo med några personer!
Det var trevligt, sen vid tio började vi väl åka mot farmen. tror jag. haha
Var faktiskt inte skit mkt folk då. men sen kom det massooor. haha
var skit kul och träffa massa folk, dansade och hade kul.
sandra red på tjuren. haha, hon var skitgrym ;)
Kvällen slutade väl sådära. var hemma vid tre tror jag.

Fick vara både glad, arg och ledsen igår! haha. men det var kul så längde de var kul.

Var min första gång på farmen, tkte de var mkt roligare än lotus! :)

Tog inte många bilder men vi fotade med nadjas kamera!
Så kanske kommer någon bild sen, beror på! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0