Fredag

Tja bloggen !

Nu sitter jag i soffan och chillar, har hunnit mkt hitills idag ;D haha elr ja , "mycket" , men inte så mkt som jag borde ha hunnit;D men eftersom jag vill följa med på middag med brudarna ikv så gör jag bort det jag måste göra så jag har tid att åka, så jag hade morgon i stallet imorse och gjorde stallet då, mamma hjälpte mig :) sen får evert vila idag. Vi har varit i luleå också på storheden och handlat :) Sen varit i unbyn hos min moster och mina kusiner och firat min kusin som fyller år imorgon :) men mamma jobbar imorgon så vi hinner it dit imorgon ;b men iaf, så lite har man hunnit göra :)

Nu ska jag chilla ett tag till , måste dock tbx till stallet för att ta in hästen och för att fylla vatten i hagarna : ) sen måste jag fixa mig också osvosv. Det är skitkallt ute och vill egentligen hålla mig inne för alltid och aldrig gå utanför dörren igen, hatar kylan så jävla mkt! kan typ gråta för det är så kallt när jag är ute xD så sitter med en fet filt nu, det är asvarmt <3 men iaf, det blir kul ikväll även fast vissa inte ska med längre, tråkigt tkr jag när vi bokat bord åde och har sett fram emot det åså , menmen, det blir nog en kul kväll iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0