Godnaatttt

Godnatt bloggen!

Men tänkte skriva en liten snutt också , okej prov imorgon då, religon, HEHE får väl se hur det går ;D om vi säger såhära så har jag väl inte plugga sådöra jätte mkt, faktist så har jag it pluggat nå alls! typ läst en mening :O asså har försökt hela kvällen men datorn har lockat för mkt ! DET ÄR HEMSKT! men det spelar ingen roll om jag typ slår av datorn för jag sitter hellre och kollar in i väggen elr typ vad som helst än pluggar, jag kan verkligen inte koncentrera mig, det går verkligen inte och vet it hur jag ska göra för att typ försöka iaf plugga :O är för less så då funkar det inte, har även försökt få bort limm ur håret, gick väl inte heller så bra, hällde typ en flaska balsam i håret och lät det vara ett bra tag, men nästan inget försvann, prövar imorgon igen ännu längre och ännu mer balsam, juste vi har skridskor på gympan imorgon också och jag har inga :'( kanske lånar av skolan elr går en promenad........ whatever, nu ska jag slå av datorn äre tänkt, men det slutar ju aldrig så . Godnatt ;*

varför förstörde jag mitt hår? ;(



Kommentarer
Postat av: Mikaela

söt!

2010-02-17 @ 19:49:49
URL: http://mikaelakung.blogg.se/
Postat av: Mikaela

söt!

2010-02-17 @ 19:49:49
URL: http://mikaelakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0