Godnatt

Hej bloggen!

Nu sitter jag hära och har duschat och tagit på mig min stora myströjja! ytterst mysigt ja ;-) ser lite os , ytterst spännande ja ;-) haha, men iallafall . Ska upp klockan halv sex imorgon ungefär, så nu ska jag gå ut med tindra så hon får kvälls kissa typ, sen ska jag se lite tv klockan tio sen blire att sova! :-) tror inte jag orkar läsa nå (twilight) HEHE ;-) Praktiken imorgon då, bara förmiddag i stallet, men det ryktas att det ska bli 35minus, och då kommer jag aldrig palla gå ut om det är så kallt imorgonbitti, då strejkar jag, hoppas det INTE blir så kallt!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Fanny

SV: tack så mkt! :)

2010-02-22 @ 21:00:01
URL: http://fannyhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0