Godnatt

Godnatt bloggen!

Nu är klockan 20 i ett , en ny dag egentligen ;D men fortf tisdag kväll för mig EHHEHE , har sovmorgon till 12:20 imorgon :) fett nice, men jag kmr nog vakna hyfsat tidigt imorgon och dra till skolan och coola mig, nog för jag egentligen inte vill till skolan pga mitt hår men ja, får väl överleva, kan ju inte göra så mkt !!

Sen tänkte jag också uttrycka mitt extrema hat för äckliga jävla flickor 14. döör typ!! Så skämmigt hur dom beter sig, t.ex när vi var i luleå (som vi ville hålla typ hemligt för det var skämmigt att bara vara dära) , har aldrig sett nå värre nästan? Då var boden fjortisarna typ helt okej, men satt nyss på bdb och glodde igenom nån 95as jävla bdb, skrattade typ hur patetisk bruden är;D jävla nolifers Hänger på frasses 24/7 och bah sitter dära lixom?!!? whats the fucking ppoooiint. Sen typ kedjeröker som en fucking skorsten men kan inte ens få tag i cigg så går typ runt och frågar knarkarna på stan, sen horar dom runt sig som fan för att dom tror deras status stiger som bah den?? aaah så jävla fränt asso. Sen är dom aldrig i skolan heller för att kunna sitta på frasses 24/7 , asså vafan??! så sjukt patetiskt, när jag var 14 var jag fan hemma, tog det lungt, var med familjen och kompisar. Sen dyker dem upp på alla jävla fester man är på också, en aning pinsamt? sitter bah dära och tror dom är välkommna och folk vill ha dem dära? Inte riktigt va, kanske boysen för dom vet hur desperata dom är och gör allt! Men synd för er äckliga 14åringar som inte kmr kma ngn stanns i livet och tillbringa erat liv på iv sen också om ni ens tar er till gymnasiet, troligen inte !!

ajja, skulle kunna uttrycka mig en aning mer , men orkar inte slösa min värdefulla tid på det, som jag kan sova på lixom;) kmr iaf skämmas över mitt hår , men thats life elr nå, godnatt ! ;*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0