Lördag

Tjatja bloggen !

Sitter hära nu och gör inte ett skit, igår var vi tjejer då på kina ;D det var ytterst mysigt! HAHA , vi träffades där klockan feem;b ganska tidigt men frida och sofie skulle iväg före sju så vi var tvungen ;b men iallafall. Det var jag amanda, tessa, sara frida och sofie :-) Jag käkade friterad kyckling med ris och sötsur sås ;) asgott ! sen käkade vi efterätt åxå , jävligt tjockt men mycket gott ;D haha, efteråt så drog jag amandaJ,tessa och sara hem till amanda och chillade järnet ;D Sen kom frida och sofie tillbaka, vi fortsatte chilla järnet snacka massa shiet och hörde på musik såg tv osv : ) Sen fick jag skjuts hem vid kanske halv ett(?) av amandas söta mamma :) HIHI, så snällt ! Kom hem så satt mamma pappa och typ bert och gustaf och dennis hära, dom chilla också järnet ;D snacka med dom lite, sen drog dom, mamma och pappa gick och la sig och jag med ;D haha, var skittrött! Hade morgon i stallet igår så klev upp halv sju, så var lite trött igår ;D

Idag vaknade strax före tolv iallafall ;D tino är hära idag så jag tog båda hundarna ut på en promenad iaf =) idag är det VARMT ute för en gångs skull ;D minus 9 bara ! SKÖÖNT , vill till stallet och rida nu, men mamma är på jobbet med bilen och det går som vanligt inga bussar.. så jag måste gå om jag vill dit. Så måste fundera om jag ids. haha. För då kan jag inte ta med tindra om jag ska rida ;b HATAR att det inte kan gå bussar. Och mamma slutar fyra ... Stora problem ohja. Sen har jag iaf bara städat undan i köket och nu sitter jag hära och segar som fan. Känner att jag typ BORDE gå till stallet. Men vet inte, haha. får se hur jag gör ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0