Måndag

Godmorgon bloggen !
 
Jag vaknade för en kvart sen !! är jävligt irriterad för jag har försovit mig !! har engelska nu sen fem minuter tillbaka men jag är ju då inte klar , och sista bussen har gått, hatar att komma sent, Fan vad less jag blir på mig själv !! Det är här är första och sista dagen i veckan jag missar en lektion seriöst. Har jag bestämmt : ) Men iaf, har inte bloggat speciellt mycket i helgen, vet inte varför faktist det inte blivit av. Förlåt för det! Men i lördags sov jag hos amnada/www.amandamattssooon.blogg.se och på söndag så klev vi upp, elr hon klev upp gjorde frukost åt mig (a) sen gick vi på coop och hon skulle handla lite shit och sen gick vi å sola;) det var skitfint väder ! Solade en 20minutare var asskönt men jag brännde mig lite , HEHE opps. men blev brun iaf :) sen skulle jag åka till stallet men upptäckte att jag var tvungen åka hem och göra bort plugg, så det gjorde jag, senare åkte jag och mamma till stallet sen hem osv . var uppe aslänge igår natt, kunde inte sova! Jag somnade kring 02:00 , det kanske förklarar min försovning idag då? men hostade massor det typ kliade sönder i halsen så kunde inte:/ Ajja nu måste jag stressa och fixa mig, mamma ska skjutsa mig till skolan , vad skulle jag göra utan henne och pappa?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0