Måndag

Chacha bloggen ;-)

Sitter nu i soffan och fet chillar i soffan framför tv.n ;D haha garvar lite lätt åt alla 08or och gbgare som inte klarar av lite snöoväder !;D haha !! Dom fryser ju ihjäl och dem råds att stanna hemma från jobbet och bussarna och tågen osv tar sig inte fram;D haha, lite skrattretande är det ju för oss norrlänningar eller hur? ;-)

Idag var det en otroligt chill dag på skolan ;b började 12:20 och jag hade två lektioner vilket vi inte gjorde speciellt mycket på :) på hästlektionen snackade vi om avel och sånt och på svenskan lyssnade vi på redovisningar :) jag hann inte redovisa men det gör inget för nu kan jag göra om min lite;b hehe. elr ja, ska byta ämne helt att redovisa om så :) menmen. Har inget roligt att skriva, det är svinkallt ute och är så less ;b jag har rätt att klaga när vi har 30 minus hära varje dag! Och det ska tydligen bli 42 minus på onsdag, inse hur kallt det är alltså !! inte okej , verkligen inte okej !

Idag när man kom till skolan var flaggan på halvstång, en estet lärare har gått bort :-/ mycket tråkigt! Estetarna var mycket ledsna och skulle ha en tyst minut i c-sam blandannat.. mkt tråkigt när sådant händer! :-/ Vila i frid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0