Måndag (L)

HELLOO, eftersom Caroline är så förbannat dåligt på att blogga får jag göra ett litet inlägg åt henne.

(Jag = sanna citron)

Vi sitter i datasalen, Caroline klagar på nya facebook fast hon borde göra ett arbete som hon inte gjort, ovanligt ?

Caroline börjr inte försen 12.20 men jag tvingade hit henne innan 9 för att hålla mig sällskap när jag inte är på lektionerna fast jag borde. Vi måste skärpa oss Caroline!

 

Hm, jag vad mer.. ? fest i helgen tycker vi, vilka är på ?
Det måste bli någonting bra eftersom helgen efter blir en tråkig helg när jag inte är hemma ;)

Jaja, avslutar med en bild om Caroline kommer hata mig för, LOVE U TO BIATCH ♥

 

(Tack till amanda, vore det inte för dig hade jag inte kunnat plåga Caroline med den här..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0