Måndag

Hejhej bloggen !

Jag har ju nämnt förut att jag inte har velat blogga förut eftersom att jag varit less på min bloggs utseende, men nu har min käraste Citron hjälpt mig och fixa en ny design så nu kan jag börja blogga igen =) hihi, Det är iallafall måndag kväll nu och jag ska snart sova, ska upp halv sex imorgon typ, jävligt jobbigt ! är jättesjuk och trött, höll på dö idag typ ! Så får väl se om jag tar mig upp, har tagit en värktablett så det kanske blir lite bättre , men ser ju. Hursomhelst så har jag just packat väskan åde, lagt fram kläder åde;) duktigt jag vet. Och imorgon ska jag ha typ lite annorlunda kläder, så kommer typ förvåna mig själv och andra ! kmr sluta med att jag ångrar mig och går naken elr nå;D blir säkert jättebra jaooo.

Dom som inte vet, min mobil dog så har min gamla, och mina kontakter var inte sparade på simkortet så har typ inga kontakter alls nu , så smsa mig ni som har mitt nr ; )

Så bra låt!! är typ besatt, DROG <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0