Onsdag

Godmorgon bloggen !

Okej jag hade ställt klockan på nio, har tydligen slagit av larmet på morgonen men det vet jag ingeting om;b ehhehe. jag har sovmorgon till 12:20 idag ju, förstår om ni som börjar 08:20 är avis;) men iaf, klockan är tio nu och jag har inte gjort ett piss ;b jag vaknade inte utav larmet utan jag vaknade av att pappas kompisar stormade in och skrek och typ väckte honom (och alltså mig på köpet) , funderar på att gå ner och typ ta ngt att stoppa i käften hehehe, men orkar typ inte, Ska klä på mig också äre tänkt och göra ngt åt det hår jag har kvar, och såklart sminka mig. fan vad jobbigt, ska åka tidigare till skolan och keka lunch med min citron. HEHE, så måste kanske lägga på en rem, ett kol? ah whatever, det kliar i min hårbotten också av limmet *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0