Onsdagkväll

Hej bloggen ! : )

Jag är lite seg på att blogga men min dator är sepe.. eller ja min dataskärm är, den är typ 134 år gammal så den är typ död nu !! Ibland kan den bah stänga av sig och slå på sig igen , elr så blir den helvit och står och bah lyser !! Eller så blir den helt glittrig typ, trodde jag hade virus men datorn går på hur fint som helst lixom, men skärmen slår av 24/7 , blir helt galen !! skulle lägga in bilder men inte fan gick det..... ajja, nu sitter jag i tv-rummet på bärbara ;D tur att vi har fyra datorer så jag kan ta ngn annan när min strejkar ;-)

Idag hare varit skola dåråååå, prov första lektionen, våran kristna engelska lärare hade ett typ askkors i pannan, det var läskigt? Det är väl typ askonsdag idag elr nå? whatever, hade engelska prov men eftersom jag somnade i böckerna igår, enligt vad min bror berätta (han kikade in och såg mig ligga i böckerna så han släckte lampan och stängde igen dörren) så blev det inte så mkt plugg då alltså ; ) men får se hur det gick på provet.. har ju hängt med på lektionerna så.... Lite iaf ;-)

Efter skolan så drog jag med amme j hem ;-) vi chilla järnet tills jag var tvungen dra vidare till step in för jag och mamma skulle på möte för jag skulle förnya mitt kort, nu har jag bundit mig ett år;) ska fetträna nu , känner mig asfet!! och vill ju kunna visa mig på the beach imorgon ;-) Ajja nu ska jag sova mina söta små läsare: ) Puss på er ;-)


Kommentarer
Postat av: mmautildah'

fin blogg !:)

2010-02-19 @ 17:25:18
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Postat av: Elin Renström =)

Härligt blogg du har :)!

2010-02-20 @ 18:22:54
URL: http://esiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0