Plugg

Hejsan bloggen !

Jag måste egentligen plugga nu men sitter hära istället, för det är mkt roligare, HEHEHE. Hatar fan skolan är så sjukt jävla less alltså. Men åkte iaf till stallet efter skolan, var nå jävla 95or på bussen som typ skämmde ut sig som fan ut att dom visste om det och fick världens jävla blickar trodde jag skulle döö. Men iaf, sen hämta mamma mig och har bah typ suttit å chillat järnet ;DHEHE . asså seriöst !! iförrgår tror jag det var så stod min lillebrorsa och väntade på bussen här utanför i bodforsen då alltså , och då såg han en älg !H AHA , asså i bodforsen lixom? han bah " man vet att man bor i norrland när man ser en älg påvägen till skolan" , så sant ju ;D haha !!!

Sexig !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0