Seg dag

Hej bloggen !!

Idag har det varit en otroligt seg dag, är jättetrött osv. Imorse försov jag ju mig , men när jag kom till skolan hade min klass slutat typ, hmm. Jaja skitsamma ;b skrev klart en uppsats på skolan osv, gick ner i matsalen till folket å fundera om jag skulle äta men när jag kom ner så ångrade jag mig ganska snabbt;b Var typ korv och potatisklyfter, ja det skulle iaf likna korv men ja, det är en annan historia, Sen iaf hade vi hästkunskap, höll på somna !! lämnade in min uppsats så draken blev ganska glad;) sen hade vi svenska , skulle redovisa men var inte redo , så skulle amanda j redovisa men power pointen fucka;D sen gick brandalarmet då blev vivvis less så vi fick sluta ;b haha , inte helt fel, men då vare ett tag till bussen gick, så jag och tessa chilla järnet ;b sen gick jag och frida till bussen ; Dhaha =) Gjorde klart stallet, skulle rida men orkade inte för hade it käkat nå på hela dagen och var trött, så for hem , har typ bara sett tv, är så fucking seg, hatar skolan ;b haha. Men det får man vara på måndagar säger vi ! elr nå ;)

Egobilder från today;b





Kommentarer
Postat av: MyzaaN

haha ja jag märker det :O

och jag min tröga jävel har valt matte c :O?

2010-02-16 @ 19:21:19
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: haha ja jag märker de ;b

2010-02-16 @ 19:59:11
URL: http://amandamattssooon.blogg.se/
Postat av: tessa

hehe ;)

2010-02-16 @ 22:03:08
URL: http://perrehietanen,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0