Skolan

Hej bloggen !! ; )

Sitter i skolan nu :-) skulle redovisa på svenskan idag men har inte med mitt usb eftersom att jag har tvättat min VITA jacka, så tömde ju jag fickorna, så jag kunde inte redovisa idag :( men det var massa andra som skulle redovisa idag också men dem sket typ i det åxå ;b hehe. Så då hade inte vi ngt att göra så vivvis lät oss sluta =) så nu har vi skjutit upp matten och börjar snart ;b  så vi kmr sluta mkt tidigare idag :-) Jag ska ju på step in vid tre ngn gång, men jag har glömt om tiden var kvart i tre eller kvart över tre, men jag tror det var kvart i ;D ska binda mig ett år så mamma måste följa med mig :-) hoppas hon inte har glömt det ! ;-b Nu börjar vi typ så ska ta min COLA<3 och gå och hämta min "älskade" mattebok ... juste ! vi hade engelska prov idag, det var SVÅRT !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0