Tisdag

Tja bloggen!

Idag är jag hemma från skolan och är sjuk, mådde bara väldigt dåligt imorse så klev upp då jag skulle, men hade sovit väldigt dåligt och mådde illa och så, så tog en ipren, sen prata jag med mamma och somnade igen, och då kunde jag sova! så har sovit ganska länge, vaknade för kanske en timme sen , men har bara legat och degat =) Sen har jag fått min tidning i posten som jag får från bodens ridklubb, häst och ryttare elr vafan den heter;b man fick en tidning om back on track, funderade ju förut på att köpa till evert, men det blev aldrig av, alltså back on track för frambenen snackar jag om;b hursomhelst. Mår mycket bättre nu, vet inte riktigt vad jag ska göra nu, ska nog äta något, springa och duscha känner mig typ äcklig, sen kanske följa mamma ut en snabbis.

Fast nu sitter pappa brevid mig och säger jag ska se filmen "sommaren med Göran" elr vad den nu heter ;b han påstår jag kmr bli glad av att se den ;D haha, men blir så trött om jag ser film :O funderar på att göra lite nytta idag, som att plugga och städa rummet nu när jag lika är hemma : ) får se vad jag hittar på , hehe. Amanda tänkte gå till skolan idag och hämta böcker och vara med mig i skolan då, MEN då är jag ju inte på skolan ;( typiskt !!

Saknar damplillan !!! och nadja såklart :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0