Torsdag

Hej bloggen !!

Nu har vi LOOV, underbart skönt alltså! :D hehehe, ska typ sova under lovet och umgås med folk och träna och rida osv ;-) ska försöka inte vända dygnet för mkt och typ hinna göra mkt på dagarna, det är ju trotsallt sportlov då ska man ju vara sportig och hurtig och på G ;) imorgon inviger man lovet iaf med middag på MING med girlsen! HIH ;* vi ringde och bokade bord dära idag så vi har ;D ett bord för åtta (y) haha! Det blir jävligt najsss.


Men iaf, kommer nyss hem från skolan, elr rättaresagt från tandläkaren.. det var hemskt ! som vanligt, hatar tandläkaren, så är bedövad i hela käften !! Det är skitäckligt. Men borde typ passa på att pierca läppen nu ;-) då hade nog mamma och pappa blivit glada :-D menmen, nu ska jag chilla sen ska jag till stallet sen fortsätta chilla tror jag :) HAHA , sitter och småskrattar åt min katt nu ;b han är förkyld och nyser hela tiden! det är så gulligt, Sen kan han typ hålla på att nysa men sen kan inte , det ser lite småsött ut ;D men nu ska jag chilla vidare, vi hörs sen !;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0