Torsdag

Tjatja bloggen;D

Okej nu har jag inte bloggat på väldigt länge, men får ibland sånna hära långa pauser där jag känner hur tråkigt och meningslöst det känns ;D vill också ha en ny design men sanna jobbar på den!! men ibland får jag tillbaka suget att blogga, och ibland känner jag mig bara tvungen eftersom alla tjatar och säger jag ska börja igen, men iaf :D haha, jag skriver inte direkt nå intressant men jag vet själv hur det är, älskar att läsa bloggar;D haha. Har varit sjuk nu ett bra tag , elr vart sjuk förra veckan, men var i skolan åså sen festa vi i fredags då blev jag sjukare; D så har varit hemma, lördag, söndag och måndag. Skulle vara hemma tisdag men kände att jag ville gå på praktiken ;D så tvingade iväg mig till stallet då på morgonen, sen skolan efter då;D det gick bra ! men var skittrött och mådde dåligt sen, så var hemma onsdag, för hade nog feber på morgonen för när mamma väckte mig höll ja på dö , så tog en ipren och somna;D

Men idag är det torsdag och jag ska till skooolan;b ska redovisa andra lektionen, ensam !! Ser det nog som större sak än vad det är ;b är inte så rädd för att redovisa egentligen, men hatar när alla lyssnar på vad jag säger och när jag har typ all uppmärksamhet ;D känns jättehemskt då typ !! menmen. skönt att göra bort iaf;b slutar tidigt idag ! blir nog att dra till stallet och rida evert efter skolan, ingen aning om vad det är för grader ute nu men vågar inte kolla, för om jag får gissa är det väl 22 minus typ som alla andra dagar! usch! men nu ska jag borsta tänderna och spraya till håret lite men vi hörs sen ;) puss !




Kommentarer
Postat av: Big sis

Vafan har du gjort med bloggen? Den ser förjävlig ut! / Arg syster

2010-02-08 @ 14:02:46
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0