Ute på äventyr

Tjoho bloggen !

Nu har jag varit ute på äventyr med min mor! Jag följde med henne på mamorgrafi;) Det var typ creepy !! Och så satt jag och vänta på mamam så vare typ bara gamlingar kvar och så var det en av gamlingarnas tur, och då frågade hon MIG om jag skulle in, asså mig ?!?! man måste vara 40år för att få gå på sånt dära... Nu mår jag typ dåligt över det, ser jag ut och vara 40 kanske ?!?! kan knappast vara möjligt ......... med tanke på att jag får ofta höra att jag inte ens ser ut att fylla 18 i år ;D hmm , sen var vi på några affärer iaf , sen drog vi hem;D sitter hära nu, ids inte göra något alls ! är för trött och seg! ska nog se film nu med mamma;D

Typ ajj att slita in bröstet i en maskin så det ligger typ helt platt? ;(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0