Väntar på Amanda

Hejhej bloggen !

Nu har jag slutat matten , och slutat för dagen ;b men det går ingen buss nu så jag sitter kvar hära och väntar på amanda ;b hon ska kma till skolan trots sin praktik och fixa med ival , ska väl typ hjälpa henne;b sen ska jag till stallet men ska nog inte rida idag eftersom det är så kallt OCH för att jag inte har saker med mig OCH för att jag måste hem och studera ... tyvärr ! har religonprov imorgon , nog för att religon , asså kristendomen inte är så jättesvårt men ändå, måste plugga är väl ingen kung på det direkt ;D hehe.

Höll på dö förövrigt på matten , är så skolless, hatar matte och fattar inget typ och ändå har jag fortfarande matte a ! jag är så jävla obrydd typ, är så sjukt less på skolan vill fan inte vara hära ;b är typ hära för att få mitt studiebidrag känner att jag skulle göra allt för att vara ledig ett år typ ;D jag skulle typ tagit ett sabbatsår eller nå detta år ! orkar fan inteee, har haft två lektioner idag och har typ avlidit ;D haha, illa ju !

Nu kommer väl amanda snart så ska kila, jag och sanna var ju och käka på daggan, det var feett gott ; ) HEHE , vart skitmätt och hade typ hälften kvar ! man fick asmkt mat ! HEHEHE :D nu kmr amanda så ska dra, PUSSS !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0