We were always meant to say goodbye

Hejhej bloggen !

Sitter och gör ingeting nu, eller kollar trav och chillar järnet ;D Jag tvingade mig själv att gå till stallet tidigare ;D snackade med sanna hela vägen i telefonen så det var inte så ensamt haha ; D Var i stallet efter två ngn gång, mamma hämtade mig klockan fyra, då var jag klar iaf;D red också :) för idag är det äntligen varmare !!! jävligt skönt med inte typ 30 minus ute och man vill typ gråta för det är så kallt. SÅ skönt , hoppas det är varmt imorgon också. Evert var fin iallafall : ) vi travade på rätt mycket och körde lite galopp =) han blev lite små svettig ;D Victoria ville ridaut och skritta imorgon men jag vet inte om jag vill bara skritta för måste rida ordentligt till fredag för då åker vi till göteborg ;b HIHI längtar !! men iaf, fick hämtning av mamma, vi drog hem , har käkat osv, blir mys resten av kvällen :D ska försöka tvinga hit ngn att se film med mig ;-) ngn frivillig ?!


Kommentarer
Postat av: mmautildah'

hehe låter toppen!



jora bara bra , vad gör du?

2010-02-28 @ 22:31:18
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0