GODKVÄLL

Guten nacht bloggen;)

Nu skriver jag ett inlägg only for malin som erbjöd först en kaka, sen en gurka om jag blogga;D haha ! just nu iaf sitter jag och ser på sex and the city, ska snart sova om jag vill ta mig upp imorgon;b haha . ska upp före sju !! inte okejj ju. föredrar sovmorgonar! men jag sköter ju skolan utmärkt nu ju! haha, skönt med torsdag, slutar tjugo över tre;D mkt chill altsååå. Då ska jag gå till step in på möte, sen kmr sanna så ska vi träna ;) jävligt nice, nu får jag äntligen börja träna:D haha. Ska träna på fredag med amanda också och typ i helgen:) kmr dö av träningsvärk kan jag då säga, red i tisdags ju, och fick feta träningsvärken överallt ! märks hur mkt jag tränat på senaste tiden;D gå geer ju inte riktigt någon träningsvärk, menmen. nu ska jag se klart mitt sex and the city avsnitt sen sova, SKÖÖÖÖÖNT. bloggar imorgon om jag hinner, skolan , träna och sen föreläsning med skolan på kvällen! vi ska åka till Luleå och höra på veterinären, forskaren och hästuppfödaren Per Michanek när han pratar om djurvänlig hästhållning för hållbara och högpresterande hästar. blir väl intressant hoppas jag;b

Mitt vråååålåååk !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0