Godmorgon

Tjotjo bloggen!

Nu är jag en aning irriterad. Inte nog med att min morgon inte började sååå speciellt bra va så kom just läraren in och som en reflex kryssade jag rutan och det jag skrev innan försvann >< så typiskt ju!!! Ajja, min morgon började inte heller så bra för jag upptäcker att jag tappar skit mkt hår av löshåret, det är ju inte så att det växer ut igen!! och nu har jag skitlite och tunnt hår kvar, har knappt haft det i två veckor! det känns ju verkligen bra alltså? Nej verkligen inte. ÅÅH. Vill ju ha långt och tjockt hår..

Iallafall , åkte buss imorse och det var KALLT och rocky var ute , så han stalka mig en bit (alltså katten) så fick vända och kasta in honom. Det var irriterande. Sen att det var kallt. OCH att bussen var proppfull gjorde inte saken bättre. Men det är den ju alltid så. jaja. När jag gick mot skolan då jag hoppat av bussen hörde jag ngn ropa mitt namn, haha , det var amanda som var på g till skolan;b så gick med henne! Det var det ända bra med min morgon <3 hihi.

Nu sitter jag på tyskan. Vi var tre pers, men nu är vi faktist fyra stycken. Men när jag kom till skolan var det bara jag hära. och då vare typ fem minuter innan vi började. Trodde jag skulle bli helt själv. Hade typ varit bra för då hade vi inte haft någon lektion! Tyska är verkligen dötråkigt och onödigt. Kmr aldrig prata tyska i mitt liv typ. Men på samhälls måste vi ju läsa ett språk.. Men det hära är sista året! Får kämpa. I trean får man välja bort det om man vill. JATACK! hehe. Iallafall , efter älskade tyskalektionen har vi religon, sen lunch och idrott, med andra ord en mkt chill dag! Kanske inte hinner blogga något mer idag, för att efter skolan drar jag till step in, sen kommer sanna efter mitt möte och vi tränar. Sen efter det kanske jag åker hem en stund. Sen ska vi på föreläsning i luleå som jag skrev tidigare. Men annars skriver jag imorgon, FREDAG(L) pusssspåer. 

Jag älskar dig så mkt och det vet du<3



♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0