Godmorgon

Hello bloggen ;b

Jag är vaken tidigt idag !!! elr ja , klockan är typ tjugi i elva nu men jag ställde klockan på nio och klev upp tio;) haha, har typ käkat frukost nuu ådeee och funderar vad jag ska göra , måste sysselsätta mig med något så jag inte går och lägger mig !! gick och la mig typ fyra om inte senare igår, har lixom problem att sova;b det är skitjobbigt! jag kommer aldrig somna på söndag kan jag då säga, menja. vi får väl se!! får jättemkt ångest för att skolan börjar snart. Får typ panik! Hatar verkligen skolan. mår typ dåligt när jag går dit;b men jaja! nu ska jag höra på skön jävla musik och sen försöka gå och göra något BAH ! goodbye(;

Old picture, bara för att;b



Kommentarer
Postat av: Julian Hernandez

Fin blogg !. Ta gärna en titt förbi min :). Kram

2010-01-09 @ 13:02:30
URL: http://jjhg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0