Imorgon

Hejhej bloggen !

Hej bloggen, jag har inte bloggat på ett tag. men nu är det ett nytt och år och nya tag. Året har väl inte börjat sådära kanon. Men imorgon är det måndag och en ny start för mig iallafall ;D För såklart man har nyårslöften ;D det har man alltid men man kanske inte alltid håller dom, nästan oftast aldrig ;b Men imorgon , alltså på måndag så börjar jag med mina, det kändes bäst att börja på en måndag och inte på en fredag;b ska sluta äta godis och dricka läsk och så mkt socker ;D och det kmr inte vara lätt för jag är så jävla beroende aså jag lovar ;b dör typ när jag inte druckit cola haha;D Så imorgon ska jag börja, och ska även börja träna, har ju fått step in kort så ska aktivera det så fort jag blir frisk vilket jag hoppas jag blir snart och så ska jag käka nyttigare och det kmr gå ganska bra för mamma och pappa ska åxå det så då har jag ju ändå inget val ;D hehehe, så kommer skriva här i bloggen hur det går att kma ifrån mitt socker beroende;) haha !

Sen har jag också massa andra smågrejjer som vi skrev på våra "to do lists" men det behöver jag inte skriva hära;D ahaha . Men en av sakerna är iaf att sola mer och blir bruuuun och att åka utomlands som jag och amanda ska göra till sommaren, ngn mer som är på ? ;) och typ försöka bättra mig i skolan också och lite beslut kring hästen åså......... men ja. Vi får se hur allting går, men 2010 ska bli ett bra år, det ska det verkligen!=) Ska lägga all skit bakom mig, försöka iaf ;b som sagt, kör igång imorgon ! Önska mig lycka till =)





Kommentarer
Postat av: sannaa

LYCKA TILL!!!!!!!1

2010-01-03 @ 23:36:29
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0