Onsdag

Tjoho bloggen!

Har just käkat middag, vi åt hamburgare asså köttet bara å typ ägg och grönsaker;D det var väl gött. Har duschat före det också , och varit i stallet! ;D så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra ;D det är så jävla kallt ute ! jag vill rida på min lilla heezt ! men vägrar typ fara ut i skogen när det är 20 minus och jag är förkyld där går typ gränsen, hade nog tvingat mig själv om jag var frisk. men jaja. Idag har jag iaf inte ont i skallen och inte sugen på socker så det går väl framåt;) haha! öömn , iaf. sitter i långkallingar nu (y) har tråkigt, vet inte vad jag ska göra, mitt hår är blött men ska låta det självtorka HEHE!

har städat mitt rum idag faktist!! Dammsugit och skurat och grejjer! deni ;D mohaha. Kände att nåå vettigt var jag väl tvungen göra. ställde klockan på nio imorse för att vända på dygnet. För gick ju ändå och la mig typ halv ett, kanske tolv t.om ! Så borde ju vaknat, kmr inte ens ihåg att jag slagit av alarmet! så måste somnat om iaf , hehe. Gör väl ett nytt försök imorgon då! och påtal om imorgon, imorgon kanske jag blir brunhårig, lutar åt det när jag typ spyr åt min utväxt;D utväxten som jag har blekt tidigare är typ gul för den blev aldrig exakt samma färg som håret, sen nu har jag svart utväxt sen dess ! ja lite svårt att förklara men ni kan ju försöka få er en bild i huvudet, och den är inte vacker! så ja.. får se om jag kanske blir brunhårig ,var ett tag sen ! för jag var ju faktist svarthårig;) hihi ! duschade nyss med silverschampoo får se om det ger nå resultat, menmen. nu ska jag typ plugga (har inget val...) eller se på film elr tv och bara mysa HIHIHIHI PUSS PÅ ER !

Här var jag en brunhårig fjortis för hundra år sen !


En gamal bild med svart håår;b HAAHA


Sen blev jag bloond;b



Kommentarer
Postat av: Molly

Du passar bäst i blont hår^^

2010-01-06 @ 23:17:07
URL: http://molliiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0