Stallet

Hej bloggen!

Nu kom jag nyligt in , var i stallet och det var ISKALLT ! jag hade långkalsonger på mig och byxor och täckbrallor, sen hade jag tre tröjjor och jacka och tjocksockar och halsduk osv;b fan vad vintern är jobbig och äcklig, palla ta på sig hundra kilo kläder varje gång man ska utanför dörren, jaja. Evert fick iaf kma in nu ! för han var helt frostig och det är iskallt och han gillar inte kylan ;b plus att mamma och pappa tänker inte fara ut med bilen nåmer idag så ! hehe. Så nu har jag hela dagen FREEE , så funderar vad jag ska göra ;b juste! jag har köpt hårfärg nu åxå! elr ja, mamma köpte det till mig men iaf =D det är inköpt nu iaf, vad tror ni det är för färg?;)

vinter ponniiiheezt :)



Kommentarer
Postat av: tessa

hehe tack : )

Desamma ;)

2010-01-07 @ 15:54:05
URL: http://tessahietanen,blogg.se
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen. Vinn en ridhjälm!

Fin häst!

Kolla gärna min blogg som är den tredje största hästbloggen i Sverige. Och missa inte tävlingen där du kan vinna en ridhjälm!

2010-01-08 @ 17:34:01
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0