Tisdag

Hej bloggen !

Jag har inte orkat blogga på nån dag;b kändes alldelse för jobbigt , och vet inte riktigt vad jag ska skriva nu heller, har börjat mitt nyttiga liv och det går bra ;) haha! Har ringt till step in också och bokat tid nu =) men fick inte tid förän om 9 dagar! så alltså den 14.de! ett tag kvar jo! ville börja typ nu, men ärligt talat så är jag inte riktigt frisk än om jag ska vara ärlig. Hursomhelst var jag nyss med amanda M , vi chillade bara! och jag är så jävla trött nu och har ont i skallen, så blir jag utan socker;) Så funderar på att gå och sova (aa) , har annars under lovet gått och lagt mig vid tre , fyra på natten, elr ja kanske ska säga morgonen, så lite skillnad, sockret håller mig uppe och vid liv ! haha , men det går över på ett tag när jag är van va utan det;b så ska lägga mig i sängen nu och se på tv sen sova , så kanske jag vaknar tidigt imorgon och kan göra ngt nyttigt iaf;b

i somras;b då jag tränade på som fan:O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0