TRÖÖÖÖTTT

Tja bloggen!

Trodde jag skulle gå och lägga mig vid tio igår för jag var så jävla trött! men nae... då kunde jag inte somna så jag såg nått sex and the city avsnitt men var jävligt trött men kunde lika förbannat inte sova, och sen efter jag set det så kunde jag inte heller sova så klev upp istället och satte mig och såg tv med mamma och pappa , och sen efter det blev jag fast vid datan, gick och la mig typ två ! om inte senare , och då kunde jag inte sova heller .. blev typ tokig ! såå böt navelsmycke och såg på mtv , sen efter dfet kunde jag inte HELLER sova, såå såg sex and the city igen, sen var väl klockan för mkt så gav upp och bestämmde att nu jävlar ska jag sova, men nae. inte fan kunde jag det! Så har väl sovit någon timme i natt MAX ! är skitsur och har ont i huvudet och är trött!! VARFÖR KAN JAG INTE SOVA =( Blir ju tokig ! sen tänkte jag tvinga mig ut och rida idag , men det är 31 jävla minus ute! aldrig att jag går ut typ ?! kmr ju frysa ihjäl ... åh hatar att bo i boden !! vill flytta nu! Och nu drömmer jag mig bort till värmen ännu mer kan jag lova.. golvet här nere är fan kallt ! HATA VINTERN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0